آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده ( نوبت دوم )

1398/08/04 در ساعت 08:46:00

تصویر آگهی مجمع عمومی که در روزنامه رسمی اعلام شده و بند و موادی از اساسنامه که قرار است اصلاح شود

آگهی دعوت مجمع عمومی فوق العاده ( نوبت دوم )

تصویر آگهی مجمع عمومی که در روزنامه رسمی اعلام شده و بند و موادی از اساسنامه که قرار است اصلاح شود

ماده 9

 تبصره 2- ملاک تعداد اعضای پیوسته هر انجمن, تعداد ثبت نام شدگان همان سال خواهد بود که حق عضویت مصوب آن سال را پرداخت کرده اند و لذا مجاز به حق شرکت و رای در مجامع عمومی عادی, عمومی فوق العاده و انتخابات انجمن می باشند.

ماده 12 

تبصره 2- جلسات مجمع عمومی عادی و فوق¬العاده با ذکر تاریخ، محل تشکیل و دستور جلسه یک ماه قبل از تشکیل مجمع از طریق انتشار آگهی در روزنامه کثیر¬الانتشار، نامه الکترونیک، وب¬سایت انجمن و فضای مجازی به اطلاع اعضا پیوسته خواهد رسید. چنانچه حدنصاب لازم براي تشكيل جلسات بدست نيامد به فاصله يك ‌ماه از تاريخ جلسه اوليه نسبت به دعوت مجدد به همان نحو با ذكر نتيجه دعوت قبلي اقدام مي‌شود در این¬ صورت مجمع با هر تعداد از اعضاي حاضر تشكيل خواهد شد. 

تبصره 3- در مجامع عمومی عادی و فوق¬العاده اداره جلسه بر عهده هیات رئیسه متشکل از یک رئیس سنی، دو ناظر و یک منشی است که از بین شرکت¬کنندگان جلسه انتخاب می¬گردند. 

ماده 13  

3-13-عزل و يا انتخاب هر یک از اعضاي اصلی و علی¬البدل هیات مدیره 

4-13-عزل و يا انتخاب بازرس اصلی و علی¬البدل 

ماده 14 

ماده 14-اعضاي هيات مديره مركب از 7 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علي¬البدل است که هر 3 سال يكبار با انتخابات الکترونیک بر طبق ضوابط و نظارت کمیسیون انجمن¬های علمی گروه پزشکی از میان اعضای پیوسته انجمن انتخاب می-گردند. در صورت فراهم نبودن شرایط با موافقت کمیسیون انجمن¬های علمی گروه پزشکی انتخابات به صورت حضوری برگزار می¬گردد و عضويت در هيات مديره افتخاري است.  

ماده 15 

تبصره 1- رئیس، دبیر و خزانه¬دار انجمن بیش از دو دوره متوالی نمی¬توانند به سمت یکی از این سه مسئولیت انتخاب شوند. 

ماده 16 

ماده 16- هیات مدیره موظف است انتخاب هیات مدیره و بازرس جدید را با انتخابات الکترونیک و طبق آئین¬نامه به روز انتخابات انجمن¬های علمی گروه پزشکی مصوب دبیرخانه کمیسیون انجمن¬های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت از طریق سامانه جامع انجمن¬های علمی گروه پزشکی ایران انجام دهد. لذا باید 6 ماه قبل از پایان اعتبار پروانه فعالیت، کمیته انتخابات را تشکیل دهد و طی نامه¬ای رسمی به دبیرخانه کمیسیون¬ اعلام نماید. در صورت عدم امکان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی به هر علت، هيات مديره موظف است ظرف حداكثر چهار ماه پيش از پايان تصدي خود نسبت به فراخواني مجمع عمومي عادی با دستور انتخابات حضوری و انتخاب هيات مديره و بازرس جديد با حضور نماينده كميسيون اقدام و بلافاصله نتايج را همراه با صورتجلسه مجمع عمومي براي بررسي به كميسيون ارسال نمايند. 

تبصره 1-هیات مدیره موظف است پس از تایید نهایی نتیجه انتخابات در کمیسیون انجمن¬های علمی گروه پزشکی، نتیجه تشکیل اولین جلسه هیئت مدیره جدید را طبق ماده 15 و تبصره¬ 1 آن جهت صدور پروانه فعالیت جدید به دبیرخانه کمیسیون ارسال نماید و تا تایید و صدور پروانه فعالیت جدید از سوی کمیسیون، مسئولیت امور انجمن را همچنان برعهده خواهد داشت. هیات مدیره جدید نیز موظف است پس از صدور پروانه فعالیت جدید ضمن شروع تصدی مسئولیت امور انجمن، نسبت به ثبت تغییرات طبق ماده 3 در اداره ثبت شرکت¬ها اقدام نماید. 

تبصره 2- در صورت عدم امکان برگزاری مجمع عمومی در مهلت قانونی و با دلایل موجه، با درخواست هیات مدیره وقت و موافقت کمیسیون، مدت اعتبار پروانه حداکثر برای یک دوره شش ماهه قابل تمدید است. در اینصورت هیات مدیره انجمن موظف است درخواست خود را شش ماه قبل از پایان مهلت قانونی با ذکر دلایل به کمیسیون تقدیم کند. 

ماده 18 

ماده 18- انجمن دارای یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علي¬البدل است که هر 3 سال يكبار با انتخابات الکترونیک همزمان با انتخابات هیات مدیره بر طبق ضوابط و نظارت کمیسیون انجمن¬های علمی گروه پزشکی از میان اعضای پیوسته انتخاب           می¬گردند. در صورت فراهم نبودن شرایط با موافقت کمیسیون انجمن¬های علمی گروه پزشکی انتخابات به صورت حضوری برگزار می گردد.

نظر جدید
0%