پیام دکتر عباس خدایاری نمین دبیر علمی سمپوزیوم جراحی دهان و فک و صورت در چهل و چهارمین کنگره سالیانه

1398/07/07 در ساعت 22:15:00

با درود و مهر به کلیه همکاران محترم جراحان دهان، فک وصورت ایران ،در فراخوان کنگره سالیانه جامعه جراحان ایران بدینوسیله به استحضار تمامی همکاران میرساند ،که چهل وسومین کنگره سالیانه جامعه جراحان ایران که در سال گذشته برگزار گردیده...

پیام دکتر عباس خدایاری نمین دبیر علمی سمپوزیوم جراحی دهان و فک و صورت در  چهل و چهارمین کنگره سالیانه

 

 

بنام حضرت دوست

با درود و مهر به کلیه همکاران محترم جراحان دهان، فک وصورت ایران ،در فراخوان کنگره سالیانه جامعه جراحان ایران بدینوسیله به استحضار تمامی همکاران میرساند ،که چهل وسومین کنگره سالیانه جامعه جراحان ایران که در سال گذشته برگزار گردیده و از نظر شکل و محتوی پربار موجب رضایت عزیزان واقع شده ولی متأسفانه علیرغم تلاش وکوشش بیدریغ همکاران برگزار کننده پانل های جراحی دهان ، فک وصورت استقبال قابل توجهی از جانب همکاران به عمل نیامده و همین مسئله موجب کدورت عدم رضایت مسئولین برگزارکننده کنگره جراحی گردید.

لذا افتخار این را دارد که برگزاری چهل و چهارمین کنگره سالیانه جراحان 1الی 5  اردیبهشت ماه سال 99 را به اطلاع دوستان برسانیم .

بر اساس نظرسنجی و نیازهای حرفه ای کشور امسال نیز درمحورهای تراما ، سرطان ومسایل آموزشی دستیاران برای کلیه رشته های پیوسته جراحی و رشته های وابسته  به صورت فراگیر،با مشارکت قوی انجمن ها برنامه ریزی صورت میگیرد .کارگاه های آموزشی  سینه کلینیکcine clinic(گردهمایی همکاران و صاحبنظران و بحث موضوع واحد و نگرش عملکرد گوناگون و نتایج آن ) به تعداد بیشتری که پاسخگویی در خواست همکاران باشد برگزار خواهد شد.

 همچنین در نظر است میز گردهای کارگاههای علمی و آموزشی توسط شاخه های استانی جامعه جراحان طراحی و برگزار شود. بنابراین از کلیه اعضاء انجمن های پیوسته و وابسته و هیات مدیره های شاخه های استانی دعوت میشود با ارسال مقالات، طرح میزگردهای آموزشی ، پیشنهادات مرتبط با سخنرانی ها و کارگاههای آموزشی و تهیه فیلم برای ارائه در cine cilinic مارا در این امر یاری نمایند.

نکته مهم و قابل توجه در برگزاری کنگره سالیانه جامعه جراحان ایران در رابطه با رشته جراحی دهان ،فک وصورت در این است که با در نظر گرفتن تعداد همکاران که بالغ بر بیش از 500 نفر میباشند، لزوم حضور فعال در این گردهمایی ها بسیار ضروری و مهم وکارساز خواهد بود . علیرغم هجمه بسیارزیاد و  همه جانبه که از طرف سایر  Disiplin   جراحی بر این رشته میگردد.برتمامی عزیزان فرض است که حتماً با ارائه مقالات علمی و تحقیقی و آموزشی و پژوهشی خصوصا ً همکاران جوانتر با حضور پررنگ تر به غنای محتوایی این گردهمایی بزرگ بیفزائید و عزیزان پیشکسوت در پانلهای علمی وبحثهای مشترک شرکت فعال داشته باشند.

حضور مستمر و پرشور تمامی همکاران چه آنان که در نقاط دور از تهران و شهرستانهان هستند بسیار پر اهمیت و کارساز خواهد بود.

حفظ و حراست از حرفه دست آوردهای مهم آن از جمله وظایف تک تک عزیزان همکار میباشد.

به پیوست رئوس مطالب مرتبط با حرفه جراحی دهان و فک وصورت ارسال میگردد ، وعزیزان در این مورد با جدیت بیشتر و فعالیت پرشور گامهای موثر را بردارند .

به امید دیدار در کنگره سالیانه جامعه جراحان ایران یکم تا پنجم اردیبهشت ماه سال 99

 

 

دکتر عباس خدایاری نمین

1/7/98

فرزاد فضیلت دوشنبه 8 مهر - 07:49:00
0
به نظر من شرکت در این پنل حتی از شرکت در کنگره فک و صورت هم مهم تر است از استاد خدایاری بسیار سپاسگزارم
پاسخ
نظر جدید
0%