کمیته انتخابات هیئت مدیره انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران

1400/12/11 در ساعت 19:16:00

در راستای مصوبات جلسه مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۷ کمیته انتخابات هیئت مدیره انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران ، به اطلاع همکاران علاقمند  به عضویت در دور آتی هیئت مدیره می رساند که دریافت مدارک و درخواست ها از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه، در دبیرخانه انجمن آغاز خواهد شد.

کمیته انتخابات هیئت مدیره انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران

همکاران گرامی 
در راستای مصوبات جلسه مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۷ کمیته انتخابات هیئت مدیره انجمن جراحان دهان و فک و صورت ایران ، به اطلاع همکاران علاقمند  به عضویت در دور آتی هیئت مدیره می رساند که دریافت مدارک و درخواست ها از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه، در دبیرخانه انجمن آغاز خواهد شد. از داوطلبان محترم استدعا دارد پاکت سربسته  حاوی مدارک خودرا که شامل؛
۱-تصویر کارت ملی
۲-تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت وجود توضیحات صفحه آخر هم ارائه شود)
۳-یک قطعه عکس جدید
۴- تقاضای عضویت در هیئت مدیره و یا بازرس انجمن ، بر روی سرنسخه و ممهور به مهر نظام پزشگی 
۵-فهرست فعالیت های علمی و حرفه ای داوطلب و همچنین جزئیات برنامه‌های ایشان در صورت انتخاب شدن توسط همکاران 
هریک در یک برگه جداگانه A4 و همچنین در فرمتword بر روی لوح فشرده، از طریق پست پیشتاز جواب قبول برای دبیرخانه انجمن ارسال شود.
آدرس پستی دبیرخانه به شرح زیر است؛
بزرگراه کردستان جنوب-خیابان ۱۷ (نادر ابراهیمی) - پلاک۴۸ و ۵۰ - کد پستی (۱۱ )۱۰۱۸۰۵۲۷۰۰
زمان دریافت مدارک در طول هفته از ساعت ۹ لغایت ۱۳ و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود و مطلقا امکان بررسی مدارکی که پس از ساعت کاری روز ۱۴۰۱/۱/۱۰ به پست سپرده شده  به دبیرخانه انجمن تحویل شده باشند وجود نخواهد داشت.
*همچنین امکان ارسال مدارک از طریق ایمیل به آدرس info@soms.ir امکان پذیر میباشد. ترجیح بر اینست تا همکاران از این طریق اقدام به ارسال مدارک فرمایند. توصیه میشود پس از ارسال آنلاین مدارک ، مراتب از طریق تماس با دفتر انجمن به منشی انجمن یادآوری شود.
قابل ذکر است که طبق آئین نامه انتخابات ، مدت اخذ مدارک داوطلبان ۲۰ روز می باشد. لیکن با توجه به قرارگیری تعطیلات نوروزی در این مدت ، با هماهنگی اتخاذ شده و تصویب کمیته انتخابات ، مدت اخذ مدارک از ۱۰ اسفند ماه لغایت ۱۰ فروردین سال آینده به مدت حدود یک ماه تعیین گردیده است.
طبق اساسنامه انجمن علمی جراحان دهان و فک و صورت ایران شرط اصلی جهت داوطلبین حضور در انتخابات و همچنین شرکت کنندگان در رای گیری ،عضویت پیوسته در انجمن است که ضرورت آن پرداخت حق عضویت سالیانه میباشد. طبق آئین نامه داخلی مصوب هیئت مدیره افرادی که در خرید اولین دفتر انجمن مبلغ پنج میلیون ریال به بالا هبه نموده اند از پرداخت حق عضویت معاف هستند.
جهت اطلاع از شرایط عضویت میتوانید با تماس با دفتر انجمن و یا با مراجعه به صفحه اینستاگرام انجمن از وضعیت خود جویا شوید.
برای پرداخت حق عضویت و مسجل نمودن آن میتوانید از طریق درگاه بانکی موجود در سایت انجمن به آدرس:
www.soms.ir 
مراجعه نمایید.

جهت سهولت در تکمیل اطلاعات الگوی ارائه رزومه و همچنین فرم ارائه جزئیات برنامه های داوطلب مجدداً تقدیم میشود.

دانلود فایل رزومه

برنامه های پیشنهادی جهت پیشبرد اهداف انجمن

دانلود فایل برنانه های پیشنهادی


نظر جدید
0%